راهنماي خريد انواع با كيفيت بالا

فروشگاه الانزا يك سايت اينترنتي است كه مجموعه كاملي از محصولات آرايشي، بهداشتي، پوشاك زنانه و مردانه، انواع اكسسوري و ست هاي هديه دارد. اين سايت به شما اين امكان را مي دهد تا بدون خارج شدن از خانه يا محل كارتان و صرف وقت و هزينه، به راحتي محصولات و مشخصات آن ها را بررسي كنيد، سپس كالاي مورد نيازتان را با بهترين قيمت خريداري كنيد. تيم الانزا همواره سعي داشته بهترين خدمات را ارائه دهد و كيفيت بالا و قيمت مناسب را اولويت كار خود قرار دهد. در گروه مادر و كودك الانزا تنوع خوبي از كالاهاي مرتبط با كودك دلبند شما از برندهاي معروف دافي، نينو و داپسر گنجانده شده اند.

راهنماي خريد انواع با كيفيت بالا

۵۳ بازديد

انتخاب لوازم آرايشي مناسب يكي از مهمترين عوامل موثر بر زيبايي و مراقبت از پوست است.

استفاده از سخت افزار و لوازم آرايشي نامرغوب و نامناسب براي پوست شما, علل سوزش پوست مانند خشكي و قرمزي يا حساسيت و ايجاد لكه و چين و چروك مي شود, بنابراين خريد لوازم آرايشي انتخاب مارك مناسب بسيار مهم است.

https://s16.picofile.com/file/8423515476/%D9%BE%D9%86%DA%A9%DA%A9_%D9%88_%D8%B1%DA%98_%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87_%D8%B1%D8%A7_%DA%86%D8%B7%D9%88%D8%B1%DB%8C_%D8%AA%D8%B1%D9%85%DB%8C%D9%85_%DA%A9%D9%86%DB%8C%D9%85%D8%9F2.jpg
در بازار لوازم آرايشي و بهداشتي مختلف با قيمت هاي مختلف وجود دارد ، اما شما بايد مراقب باشيد در هنگام انتخاب ابزار مناسب لوازم آرايشي و بهداشتي را به بهترين انتخاب. در اين بخش از مد مرطوب ما برخي از راهنمايي است كه مي تواند يك انتخاب خوب در رابطه با آنها داده اند.
خريد لوازم آرايشي
راهنماي انتخاب ريمل مژه و ابروريمل مژه و ابرو يكي از محبوب ترين و به طور گسترده اي مورد استفاده قرار آرايش به منظور افزايش زيبايي و جذابيت چشم است. مراقب باشيد در خريد ريمل مژه و ابرو توجه به نكات زير در هنگام خريد:
توجه به نوع ريمل مژه و ابرو:ريمل مژه و ابرو داراي انواع مختلفي است ، ريمل مژه و ابرو پودري است كه به شكل پودري است و باعث مي شود مژه هاي شما به عنوان مژه هاي مصنوعي زيبا و جذاب باشند. ريمل مژه و ابرو بافت اين اندازه و عمق بزرگ است براي مژه مي دهد و براي افرادي كه مژه و نازك بسيار مناسب هستند اما اين نوع از ريمل مژه و ابرو ممكن است خيلي زود زير چشم خود را و كثيف نيست.
مايع ريمل مژه و ابرو ، كه به طور گسترده اي مورد استفاده قرار مي گيرد و در دو نوع ضد آب و حلال در آب فروخته مي شود. ريمل مژه و ابرو ضد آب داراي عمر مفيد بسيار بالايي است و براي شناگران ، افراد مبتلا به لنز و افرادي كه به علت حساسيت چشم پاره مي شوند مناسب است. پاك كردن ريمل مژه و ابرو سخت ضد آب است و مژه ها را مي توان با آن حفر كرد.
خريد ريمل مژه و ابرو
توجه به نوع مژه هاي خود را:اگر مژه هاي ضخيم اما كوتاه داريد ، به بلند كردن ريمل مژه و ابرو ادامه دهيد.اگر مژه هاي طولاني داريد و مي خواهيد از ريمل مژه و ابرو خوب استفاده كنيد تا حجم آنها را به آنها بدهيد ، از ريمل مژه و ابرو استفاده كنيد.اگر دوست داريد خلق و خوي با ريمل مژه و ابرو براي مژه هاي خود را ، ريمل مژه و ابرو با برس منحني را انتخاب كنيد.اگر مي خواهيد مژه هاي خود را بالا ببريد و حجم آنها را به آنها بدهيد ، براي ريمل مژه و ابرو كه بر روي شلاق نوشته شده است ، برويد.اگر مي خواهيد مژه هاي خود را خوب و نه با هم بچسبند ، استفاده از ريمل مژه و ابرو جداگانه.كيفيت لوازم آرايشي

https://www.superdrug.com/Make-Up/Eye-Makeup/Mascara/c/pt_make_up_mascara
توجه به قلم مو ريمل مژه و ابرو:كساني كه مي خواهند مژه هاي سياه و سفيد داشته باشند ، ريمل مژه و ابرو را با برس هاي ضخيم و موي سر انتخاب مي كنند ، زيرا اين برس ها مي توانند مواد بيشتري را روي مژه ها منتقل كنند.كساني كه مي خواهند مژه هاي طولاني تر داشته باشند و مژه هاي ضخيم اما كوتاه داشته باشند بايد از ريمل مژه و ابرو با برس هاي نازك استفاده كنند.اگر مي خواهيد مژه هاي خوب و بلند داشته باشيد ، مطمئن باشيد كه براي ريمل مژه و ابرو با برس هاي منحني برويد.اگر مي خواهيد زاويه مژه ها را بالا ببريد و ضخيم كنيد تا چشمان شما بيشتر كشيده شود ، از برس هاي مخروطي استفاده كنيد.اگر بخشي از مژه هاي شما كمتر از ساير قسمت ها باشد ، مي توانيد به راحتي ريمل مژه و ابرو را فقط با ريمل مژه و ابرو با يك برس توپي ريخته كنيد.براي اينكه مژه هاي خود را كاملا همگن ، استفاده از ريمل مژه و ابرو با يك قلم مو ساعت شني و چرخش ريمل مژه و ابرو.ريمل مژه و ابرو با قلم مو حباب حجم زيادي به مژه ها نمي دهد ، اما به جاي آن از چسبندگي مژه ها جلوگيري مي كند.انواع برس ريمل مژه و ابرو


توجه به رنگ ريمل مژه و ابرو:ريمل مژه و ابرو علاوه بر رنگ هاي ديگر مانند روبي و غيره بنفش ، قهوه اي و غيره همچنين در بازار موجود است ، مراقب باشيد. با توجه به سليقه خود ، كه يكي از آنها را انتخاب كنيد. اگر موهاي روشن و چشم داريد ، مي توانيد از ريمل مژه و ابرو قهوه اي استفاده كنيد.
نكات ديگر براي انتخاب ريمل مژه و ابرو مناسب براي:امروز, مارك هاي ويك در بازار هستند, بنابراين مطمئن شويد كه به خريد برويد با يك فرد با تجربه. برخي از مارك ها فقط يكي از لوازم آرايش خوب هستند ، بنابراين اگر ريمل مژه و ابرو پذيرفته شود ، به اين معنا نيست كه كرم حاوي پودر خوب است.ريمل مژه و ابرو را در فروشگاه امتحان نكنيد زيرا بسياري از آنها از آزمون ريمل مژه و ابرو استفاده كرده اند.هرگز خريد شن و ماسه است كه در فروشگاه براي مدت زمان طولاني باقي ماند.اگر چشم خود را از التهاب پس از استفاده از ريمل مژه و ابرو جديد رنج مي برند ، توقف استفاده از ريمل مژه و ابرو و دكتر خود مشورت كنيد.خريد انواع لوازم آرايشي
خط چشم و مداد راهنماي خريدبراي آرايش روزانه از يك مداد چشم استفاده كنيد و يك مداد مناسب براي استفاده در داخل چشم يا خارج را انتخاب كنيد.استفاده از خط چشم مايع براي شب و آرايش حزب.خط چشم كوتاه كردن مو اجازه مي دهد تا شما را به رسم خط چشم حساس تر است.اگر شما در طراحي خط چشم بسيار حرفه اي نيستيد ، از خط چشم با يك سري از نشانگرها استفاده كنيد كه آرايش چشم را راحت تر مي كند.مداد خط چشم در انواع مدل ضد آب ، ساده و ضد آب وجود دارد كه با دوام تر است و با عرق كردن از بين نمي رود.خط چشم مايع نيز در مدل ضد آب و معمولي ، نوع ضد آب است كه مي تواند براي مدت زمان طولاني استفاده مي شود.ژل خط چشم سياه رايج ترين نوع خط چشم است ، هر دو به شكل يك مربع و يك مداد.خط چشم در رنگ هاي سياه ، بنفش ، قرمز ، سبز ، نقره اي ، طلا و آبي ، كه مي تواند براي آرايش شب استفاده شود.با دقت خريد مداد چشم با نرم, زنجيره اي با كيفيت بالا است كه مانع از آسيب به چشم خود را.مداد چشم گلو قبل از استفاده از آن براي تجربه كيفيت بهتر و با دوام تر.خط چشم رنگي
نكاتي براي خريد پودر كرم مناسب براي پنكيكپاي كرم پودر مناسب مي تواند پوست را با پوشش نواقص پوست زيبا تر كند. براي توليد كنندگان حرفه اي از انواع مواد آرايشي اوليه مانند پرايمر ، پودر كرم ، كندانسور و پنكيك براي رسيدن به نتيجه مورد نظر استفاده مي شود. اگر شما مي خواهيد را به انتخاب خوب, نكات زير مفيد.
نگاهي به نوع پودر كرم:فون مايع رايج ترين و محبوب ترين كرم پودر مناسب براي پوست طبيعي و خشك است و افرادي كه داراي پوست چرب هستند بايد از نوع روغن بدون روغن استفاده كنند. پودر كرم داراي بافت تقريبا سنگين است و براي پوست خشك مناسب است.
پنكيك ها به صورت پودر فشرده مي شوند و داراي قدرت پوشش بيشتري هستند ، فرم هاي چرب 2 (Supra) و خشك (Aqua) وجود دارد. پنكيك را مي توان بر روي پوست با يك اسفنج پاشيد.
پن استيك كرم پودري است كه بافت سنگين و مناسب براي پوشش عيوب پوست است.
پودر كرم و پنكيك
خريد پودر كرم با توجه به پوست شما:اگر بعد از حمام كردن شما احساس كشش ، خارش بر روي پوست و جوش كمتر ، شما بايد يك كرم پودري كه مناسب پوست خشك را انتخاب كنيد. از پودر كرم مانند پنكيك خشك به هيچ وجه استفاده نكنيد ، از پودر كرم مايع با باس چرب استفاده كنيد كه چهره شما را پر جنب و جوش تر و زيبا تر مي كند.اگر شما منافذ باز بالا ، جوش آكنه براق ، پوست چرب و سپس خريد يك كرم پودر نوشته شده بر روي كلمه "بدون روغن" يا "مت".كرم مايع يا پودر جامد با بيسكويت هاي آب و كيك هاي خشك براي شما مناسب است. اگر پوست شما نياز به يك پوشش قوي تر ، يك لايه از آي فون خشك (ورزشهاي آبي) به پوست خود را قبل از شستشو كردن كرم مايع اعمال مي شود.اگر بخشي از T براي شما (چانه., پيشاني و بر روي بيني) چرب و بقيه حلقه, خشك كن. براي پوست چرب / مختلط مانند پوست شما در تابستان مانند پوست چرب و druzhmestan مانند پوست خشك بنابراين شما نياز به كرم پودر مناسب براي پوست خشك كرم پودر مناسب براي پوست چرب B كردم كرم پودر مايع با استفاده از بيس آب.اگر نوع پوست شما آبدار ، چربي و آب متعادل باشد ، مي توانيد از هر پودر كرم استفاده كنيد. در زمستان از كرم پودر چرب استفاده كنيد و در تابستان از كرم پودر سبك تر با بيسكويت آب استفاده كنيد.كرم پودر مناسب
توجه به رنگ پودر كرم:رنگ كرم پودر بايد رنگ پوست شما مطابقت داشته باشد. برخي از افراد از پودر ، كرم چند درجه روشن تر يا تيره تر از رنگ پوست خود استفاده مي كنند. كرم پودر فندك را به صورت نگاه مسن تر و كرم پودر صورت تيره به نظر مي رسد ابري است.
سعي نكنيد رنگ پودر كرم را در پشت دست انتخاب كنيد زيرا تفاوت زيادي در درجه بين رنگ پوست صورت با دست وجود دارد. براي رسيدن به مقدار كمي از پودر كرم در بخشي از صورت مانند فك يا فك در نور طبيعي را امتحان كنيد.
پوشش پودر كرم
نكات ديگر براي انتخاب پودر كرم:اگر كرم پودر روي صورت شما با دوام نيست ، از محصولات مانند پودر تثبيت كننده استفاده كنيد. پودرهاي ثابت در رنگ هاي روشن و تيره و در مدل هاي مات و شايني در دسترس هستند.همان تغليظ شده به عنوان پودر كرم در مدل هاي جامد و خامه در دسترس است ، پودر كرم را به پوست اطراف چشم اعمال نمي شود ، و بهتر است به استفاده از تغليظ شده است. رنگ كانسيلر تنها بايد يك درجه روشن تر از رنگ كرم پودر چون انتخاب كننده پوست بسيار روشن و چشم به نظر مي رسد كوچكتر و مصنوعي به چهره مي دهد. شما مي توانيد صفحه كليد براي پوشش خط خنده ، خط اخم و لكه هاي پوست استفاده كنيد.شما نياز به دو نوع صفحه كليد ، يكي با يك بار صورتي براي از بين بردن تيره شدن زير چشم و ديگري با يك بار آبي براي از بين بردن لكه هاي قرمز بر روي پوست.بهتر است يك كرم پودر معدني يا حداقل يك كرم ضد آفتاب را انتخاب كنيد كه براي استفاده روزمره مناسب تر است.اگر شما بيش از حد علاقه سنگين با استفاده از لوازم آرايشي بر روي پوست شما BB و CC كرم ايده آل گزينه هاي است كه نشان مي دهد يك پوست سالم و درخشان نگاه و ايجاد حداقل آسيب هاي پوستي.براي دوام بيشتر كرم پودر, كافي است به اندازه عدس از بيس بال است كه دو نوع ژل و كرم و در 3 رنگ بنفش و سفيد و سبز موجود قبل از كرم پودر بر روي صفحه نمايش.پس از شستن كرم پودر ، يك قطعه بزرگ پنبه را روي پوست خود بكشيد تا افزودني هاي كرم پودر را دريافت كنيد.از كرم پودر چرب براي پوست بدن استفاده نكنيد. بهترين گزينه براي كرم هاي پوست بدن پودر آبي است كه با آب مخلوط هستند.پرايمر منافذ باز پوست را پوشش مي دهد و سطح ظريف پوست را ايجاد مي كند.خريد پودر كرم
راهنماي خريد رژ لب و مداددر كيسه لوازم آرايشي براي همه خانم ها ، هميشه رژ لب وجود دارد. سرب در يك بار از رنگ هاي مختلف وجود دارد. هنگام انتخاب رژ لب ، توجه به اين نكات مهم توصيف شده در دنياي مد مرطوب:
انتخاب اين نوع رژ لب با توجه به سليقه شما:رژ لب جامد داراي نوك مورب و مي آيد از طريق چرخ زيرين و يكي از قديمي ترين انواع رژ لب است. رژ لب مايع ، كه علاوه بر پوشش لب ، آن را نرم مي كند. يك مداد رژ لب كه شبيه يك رژ لب سخت است و شبيه يك مداد است و داراي شرايط خشك است و لب ها را نرم نمي كند.
ادامه رژ لب را در نظر بگيريد:رژ لب در مقايسه با ساير رژ لب ها 24 ساعت طول مي كشد و تا 5 تا 6 ساعت رنگ باقي مي ماند و به سختي پاك مي شود. برعكس ، اين رژ لب ها رژ لب هاي بسيار كم ماندگار هستند كه به راحتي با يك دستمال پاك مي شوند.
رژ لب ضد آب كه كلمات ضد آب به اين معني است كه آب وجود دارد كه هنگام رفتن به استخر يا باران تميز نخواهد بود و عمر مفيد بالايي خواهد داشت.
رژ لب دائمي
خريد رژ لب بدون سرب:هرگز از رژ لب غني از سرب استفاده نكنيد ، زيرا سرب داراي خواص سرطان زا است و براي سلامتي شما مضر خواهد بود. براي تشخيص گلوله رژ لب يا نه ، قرار دادن برخي از رژ لب در دست شما قرار داده و سپس يك حلقه طلايي و يا هر دكوراسيون طلا دوباره. اگر مي بينيد كه رنگ رژ لب سياه شده است ، رژ لب سرب دارد.
هنگام خريد رژ لب توجه به رنگ پوست:

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.